Alla inlägg under september 2012

Av Sara DeJarlais - 30 september 2012 18:52

Tjenare
Nu blir det lite chill innan skolan imorrn! As jobbigt!!! Är jag den enda som tycker det eller? :/ life is like hell some Times' = > kollar på fear factor nu. Vad gör ni på kvällarna? Ska göra lite läxor nu. Har legat efter nu några dagar så jag får ta igen det nu!
Bästa låten här nedanför Asso...........;)
Kommer fler inlägg efter skolan imorrn! Glöm inte You Only Live Ones! :)

Y.O.L.O Sara = ->

Av Sara DeJarlais - 30 september 2012 15:12

Ja nu är jag i ishallen igen :/ tråkigt!! Sen dra hem och gör läxor.
Hiss och DISS nu då
HISS: min pappa sålde sin bil :)
DISS: nu måste vi gå över allt om vi ska nån stans :| eller buss kan också vara ett alternativ.
Bråk med josse om en liten skitsak men vad är vänskap utan bråk? Vi hade en as grym kväll igår med mys! Och film + godis ^^ så det va roligt!
Tyler är ju målvakt en rätt bra om jag får säga så! Deras lag spelade mot rönnäng och vann 6-3 :)

Y.O.L.O Sara

Av Sara DeJarlais - 30 september 2012 11:16

Godmorgon alla godingar! Såg precis en ljus rosa bil med märket Mary kay, skot snygg tycker jag ;) är i stallet nu med josse och sedan till ishallen. Ungefär som igår ;) vilket liv jag har Asso :/ senare sÅ ska jag försöka lägga ut en vidioblogg med iPhonen men vi får se, har prövat innan men funkade inte :/ brb :)

Y.O.L.O Sara

Av Sara DeJarlais - 29 september 2012 23:23

Sorry för att det tog sÅn tid för mig att lägga ut detta men nu kommer det iaf.
Josse sover över idag jaooo! Och vi har fixat tv:en och aa m.m käkat godis. Vi är ju smÅ gottigrisar ^^ nu äre bara chill efter en lång dag i ishallen och hoss hoppsan. Ska dra till ishallen imorrn också för o kolla på broshan! Syns vi där? :) Aja nu på chemat så står det godnatt! VI får se vad jag lägger upp imorrn btw!
Ps: jag och josse vann en skål med godis i och en påse med popcorn I <3 film hållare + m.m

Y.O.L.O Sara

Kunde tyvärr inte ladda upp alla bilder eftersom att allt inte riktigt finns kvar om ni förstår vad jag menar ;)))
Grattis till nellie Berntsson idag också! :))

Av Sara DeJarlais - 29 september 2012 14:36

Tjena är i ishallen nu som sagt (med Josse) är här för att det är cup. Josse kanske sover över btw fuuuuun!! ^^ jag ska köra hiss och diss nu då!
Vi börjar med
DISS: det finns så många utrotnings hotade djur och jag hade tänkt att börja betala varje månad för att rädda "dessa" djur! Hoppas ni också gör det + så dåligt väder hela morgonen det dissar jag verkligen! Men vad ska man förvänta sig? Det är ju Borås vi pratar om :/
Hiss: Har kollat på ett videoklipp på msn:s startsida, när en gris räddade ett litet baby lamm ur en sjö! Sååååå gulligt det hissar jag verkligen!! <3

Y.O.L.O Sara

Av Sara DeJarlais - 29 september 2012 07:06

Nu går jag upp 07:01 pga stallet (måste fodra och rida min häst) men sen ska jag går till ishallen med Josse.
Senare så kommer hisset och disset btw!! :)
Jag vill bara tacka alla som kollat min blogg ni är as grymma!!!!! Men jag skriver ett inlägg lite senare med Josse iaf :) <3

Y.O.L.O Sara

Josse

Av Sara DeJarlais - 28 september 2012 20:33

Frågestund på bloggen mejla min på saradj36@live.se good luck!

Av Sara DeJarlais - 28 september 2012 19:55

Nu har jag ridit färdigt hoppsan. Vi har hoppat och haft galopp övningar och det gick as bra även fast han rev några gånger! nu bär det av mot ishallen! ^^
Hatar att det ska vara så mörkt nu men det är ju i för sig för att det är kväll men ändå saknar sommaren men längtar ändå till vintern :/

Här är bilder av grejerna jag fick:

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad heter mina 2 hundar som har avlidit?
 elsa och lina
 doris och kajsa
 edie och sedona

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hoppsan

bilder


Ovido - Quiz & Flashcards