Alla inlägg under november 2012

Av Sara DeJarlais - 27 november 2012 21:47

Tjena bloggen jag har inte kunnat ladda upp vidiorna än men ska försöka under helgen :) idag är det tisdag och min mamma kommer hem på fredag :) LÄNGTAR!!
Gud jag va SÅ när på att få ett nervöst sammanbrott igår :( det blev aldeles för mycke stress :/ men men i have recoverd . Så allt är good :)
Idag så åkte jag till ridhuset och red wella och det gick BRA men inte JÄTTE BRA! :) innan det så logerade jag hoppsan :) det gick as bra! Han börjar bli lite rund nu :/ (longering= snöre + hästen springer runt i en cirkel)
På söndag ska jag tävla och det ska bli as kul! Hoppas vi syns där :)

Y.O.L.O Sara
Ps love Niall horan från 1D :) <3

Av Sara DeJarlais - 26 november 2012 07:56

Hej
Nu är jag på väg till skolan :) sorry för att jag inte la ut vidion igår men jag kan inte lägga upp videor från mobilen :( men dom kommer kanske idag :) Aja see you later :)

Y.O.L.O Sara

Av Sara DeJarlais - 25 november 2012 12:14

Tjena bloggen igår så va jag med dom bästa Felicia Iza och Julia :) as bra dag! :) det vi gjorde igår va:
1. Stallet
2. Hem till mig och flumma lite ^^
3. Bestämma oss gör vad vi skulle käka
4. Jag och Julia gå upp till stallet IGEN eftersom att hon glömde sina grejer där. (sova över)
5. Komma hem och hämta Felicia och Iza, sen ner till pizzeria och Ica och sen hem till mig.
6. Käka och så skulle Felicia och Iza hem efteråt
7. Jag och Julia hem till min mormor och på med mysisbyxor
8.SOVAAAAA :)

Så såg våran dag ut! As grym dag tjejer! :) mer uppdate kommer senare + vidio :)

Y.O.L.O Sara
Hittade en jätte fin tavla med Iza i fredas :)

Av Sara DeJarlais - 24 november 2012 10:06

Ne nu får jag faktiskt skärpa mig! Jag måste verkligen skriva mer i bloggen! Jag vet att jag sa att bloggen inte är min första prio men jag måste ju fortfarande hålla igång!
2 december så ska jag tävla med hoppsan på en klubbhoppning på borås ridhus och det ska bli jätte kul! :) min mamma kommer hem den 30 november från Kina. Så jag får börja öva lite last träning snart eftersom att vi inte vet om han går på transporten. Det är nu man börjar känna att man längtar efter henne lite eftersom att hon har varigt där i 3 veckor. Men men allt har gått bra endå! :) jag var med Iza igår i stallet. Sen gick jag till engelbrekts diskot med bästa tjejerna: Julia Felicia Lelle :) fun!! Så jag missade x- factor igår så jag ska kolla på det snart typ kl 11:30 :) Aja måste gå nu love ya all!! :*

Y.O.L.O Sara
Love 1D!!! <3

Av Sara DeJarlais - 9 november 2012 21:02

Nu sitter jag i en ishall i Lerum och kollar när min bror spelar me sitt lag. (han är målvakt) han råkade nu släppa in ett mål men good jobb bro! Och vi har också gjort ett mål nu så vi är tied.
Som ni vet så har inte jag gjort en bra uppdate nu det senaste men min blogg är liksom inte första prio men jag försöker klämma in några inlägg :)
Snart åker min mamma till china med jobbet i 3 veckor men det ska nog gå bra tror jag ;)
Jag ska tävla runaway på söndag (häst) ska bli skit kul!!! Får se om jag står på prispallen eller i sjukhuset :?
Det kommer ett till inlägg snart! Se ya later ;)

Y.O.L.O Sara

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad heter mina 2 hundar som har avlidit?
 elsa och lina
 doris och kajsa
 edie och sedona

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hoppsan

bilder


Ovido - Quiz & Flashcards