Direktlänk till inlägg 31 maj 2013

Sjuk

Av Sara DeJarlais - 31 maj 2013 22:45

Hej, det va länge sedan jag skrev här och tänkte att jag kunde skriva en snabbis när jag endå är sjuk. Jag har lunginflammation i vänster lunga och öroninflammation i vänster öra och jag har JÄTTE svårt att andas så ibland kan jag få panik eftersom att jag har svårt att andas, OCH jag har feber och svettas som en stucken gris :) riktigt kul Asso!!!! :/
Nä, men det med att jag har svårt att andas och att jag får panik ibland hände idag när jag och min mormor skulle åka upp till stallet och fixa lite grejer fort bland annat hoppsans kvälls Hö som han får ute eftersom att han går med en annan häst ute dygnet runt. Men då skulle jag bara gå ner till hoppsan med lite godis till honom och det är inte mer än 70 m dit så det är nära, men sen när jag skulle gå upp till stallet så va det ju den lilla uppförsbacken på 50 - 70 m (om ens det ) och gå in till stallet och hämta min iPhone och sen satte jag mig i bilen och jag kunde nästan inte andas alls! Det va helt hemskt. Jag hade tydligen "överansträngt" mig själv! Så så är det nu och det suger!
Annars så händer det väll inte mer än att jag sitter hemma och kollar på tv hela dagarna och att jag har jätte svårt att sova på kvällarna, så jag vaknar mitt i natten och kan inte somna sedan :/ suger att vara mig just nu!!

Xx Sara

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara DeJarlais - 2 december 2013 21:04


Ush... Det har gått så sjukt dåligt för mig hela veckan.... Speciellt ridningen. Känner Inte alls att jag har kontakt med hoppsan längre. Kanske är det för att jag ställer högre krav på honom och mig, men just nu så går det bara skit! Ni kanske k...

Av Sara DeJarlais - 30 juni 2013 23:03


Hej! Asso eftersom att detta är min blogg och att jag ska kunna berätta allt för den/er och kunna känna mig lättad över saker, idag ska jag göra ett inlägg om just det här! Så, just nu så är jag på mitt ridläger ( stjöstjärnans ridläger ) så ska ...

Av Sara DeJarlais - 11 juni 2013 23:51

Hej bloggen! Sorry för att inte ha bloggat på ett par dagar nu men det är en sak jag har tänkt på speciellt mycket på och va bara tvungen att skriva ett inlägg NU! Jag har tänkt på detta väldigt mycket nu och det är om smink. Asso alla vet att jag ...

Av Sara DeJarlais - 4 juni 2013 15:29

Tjo! Hann aldrig skriva ett inlägg igår så skriver idag ist. Klassen åkte buss till dalsjöfors och dom som ville fick bada, sedan gick vi till våran lärares hem och spela lite fotboll och king mm. Jättekul! Fick ta med egen fika och lunch efterso...

Av Sara DeJarlais - 4 juni 2013 15:27

Tjo! Hann aldrig skriva ett inlägg igår så skriver idag ist. Klassen åkte buss till dalsjöfors och dom som ville fick bada, sedan gick vi till våran lärares hem och spela lite fotboll och king mm. Jättekul! Fick ta med egen fika och lunch efterso...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad heter mina 2 hundar som har avlidit?
 elsa och lina
 doris och kajsa
 edie och sedona

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hoppsan

bilder


Ovido - Quiz & Flashcards