Alla inlägg under december 2013

Av Sara DeJarlais - 2 december 2013 21:04

Ush... Det har gått så sjukt dåligt för mig hela veckan.... Speciellt ridningen. Känner Inte alls att jag har kontakt med hoppsan längre. Kanske är det för att jag ställer högre krav på honom och mig, men just nu så går det bara skit!

Ni kanske känner igen er? Känslan när allting går neråt. Det är som en bergodalbana. Ett tag så är allting så bra så att man kan börja planera på att tävla, sen efter det så går allting nedåt. Ingenting är bra och man känner sig som skit. Hatar den känslan.

Sen rent allmänt så är det som att det är inskrivet sur i mitt namn. Alla tror att jag går runt i korridorerna och är arg. Det är som att människor bedömer en i de värsta situationerna.

Sen också mobbningen. Tycker att man borde ha tagit tag i detta för länge sen. Det börjar gå överstyr. När den "mobbade" har tagit på någon så ska mobbaren/mobbarna gå och "kleta" av det på varandra! Jag försöker att stå upp för den mobbade och säga att han är en vanlig människa, inte nåt missfoster eller utomjording eller något annat! Men det är hjärtekrossande när man bara se andra skratta åt mig när jag "försvarar" den mobbade. Tycker att ni borde tänka om när NI tycker att det är dåligt med mobbning. Hur skulle NI ta tag i situationen? Stå upp för er själva och andra! Inte bara stå där och göra inget....

Xx Sara

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad heter mina 2 hundar som har avlidit?
 elsa och lina
 doris och kajsa
 edie och sedona

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hoppsan

bilder


Ovido - Quiz & Flashcards