Alla inlägg under oktober 2012

Av Sara DeJarlais - 31 oktober 2012 21:39

Ja idag är det den sista dagen i oktober 2012 alltså halloween. Detta årets halloween SUGER eftersom att mina kompisar gick utan mig och skaffa godis när dom sa att dom skulle vänta på mig :/ Aja jag orkar inte ta upp det igen :/ men man får ha kassa dagar iaf. Både på bloggen och i real life :/ bloggar mer imorgon!

XoXo Sara
(mitt "godis")

Av Sara DeJarlais - 27 oktober 2012 00:21

sorry för att inlägget är så tidigt ska gå och lägga mig nu (00:25) men jag ville bara lägga ut ett blogg vidio inlägg av min dag igår :) idag så ska jag och min mamma ha stallmorgon! :) #såmysigt ^^ okey god natt allihopa hare bra ;)

(disko på engelbrekt) super kul!!!! rekomenderar det! :)

här är fikat som jag hade i skolan :) (macarones, 2 jätte goda bullar och en coca-cola) :) Y.O.L.O Sara    



 

Av Sara DeJarlais - 24 oktober 2012 09:31

Hej hej nu sitter jag på bussen på väg till skolan :) vi har haft sovmorgon till klockan 10 var 5 gång på hemkunskapen :) här är dagens outfit :) längtar till lovet!!!! ^^ gör du?

Y.O.L.O Sara
Inte så snygga bilder men man måste bjuda på sig jueee XD

Av Sara DeJarlais - 23 oktober 2012 20:28

A min dag va jätte bra va din? Både i skolan och i stallet :) hoppade för Nathalie som sagt :) i vanliga fall så brukar han sparka bakut med bakbenen efter att ha hoppat ett hinder men det gjorde han 1 time, vi missförstod varandra! :) Aja what comes around gos around, you know what i mean?? Jag har fått ett nytt täck nu av Anette jätte nice!!
Det känns som att jag börjar hoppa från grunden nu alltså väldigt låga hinder, jag har börjat med det eftersom att jag är väldigt osäker både på in han kommer att sparka bakut, gå omkull eller något värre kanske...... Jag hoppar bara så höga hinder som jag känner att jag klarar :)
Men nån dag så SKA jag och hoppsan klarar en hel runda utan att riva eller stanna framför hindret på 1 m :) mitt mål!! Aja sakta men säkert, det är jag och mina hjärnspöken :/ kommer mer uppdate imorgon så vi hörs väll?!
Ps glöm inte att gissa vad hundarna hette nu på min lilla ruta under frågerutan :) good luck :)

Y.O.L.O Sara

Av Sara DeJarlais - 23 oktober 2012 14:30

Ja Tjena
Skolan avslutades med en egen text om ett valfritt djur som man skulle göra tankekartan på hemma :) det gick super!! Vi hade 50 min på oss men efter 10 min så hade jag bara kommit en liten bit med texten :) Aja skrev iaf 2 hela sidor om ringsvans lemuren :) det var faktiskt väldigt.... "fascinerande" haha jag trodde aldrig att det skulle komma från mig!! ;)
Idag ska jag träna för en av dom bästa tränarna!! Nathalie så klart!! Vi ska träna på hoppning :) jag ska rida med Viveka och Anette i båtar stall! Dom är så grymt bra!! Igår såg jag att anettes häst hade ett lila täcke på sig och det var så himla snyggt!!
Just nu är jag på mitt piano och väntar på att det ska börja jag börjar halv! Och klockan är nästan halv nu :) jag bytte till halv efter att ha haft piano vid tjugo över och just idag av alla dagar så kom ju jag i tid :/ haha Aja jag hann göra ett blogginlägg till er som läser iaf :) måste gå nu men jag kanske gör ett till blogginlägg ikväll sen då! :) BRB = be right back, btw ;)

Y.O.L.O Sara

Ps: Johnny Bulls ^^

Av Sara DeJarlais - 22 oktober 2012 22:57

jag lovade ju att jag skulle lägga ut lite bilder och så, så här är dom + ett film klipp av melinas myskväll :)           


 

Av Sara DeJarlais - 21 oktober 2012 21:37

tjenare

jag har inte bloggat på jätte länge sorry för det!! men nu bloggar jag ju så det är ju bra! :) idag har vi haft en bagage licke loppis som har varigt väldig lyckad! det var ungefär 40 bilar på plats som ville sälja, och det kom ganska mycket folk. Förra året var det bara 4 bilar som ställde upp och ingen kom och kollade :/ thats life! senare startade vi en ponny/häst ridning för både barn och vuxna ;) jag ovh rebecka gick runt i paddoken och skrek "ponnyridning 20 kronor för både barn och vuxna brun eller vit häst" jäkligt kul vi liksom skämde ut oss själva för hela brämhult ^^ jag och becka gick runt ett varv och kollade vad alla sålde och då passade jag på att köpa 3 böcker (om hästar så klart) (alltså typ veterinär och hov vård) och sedan 3 glas skulpturer, efter att mamma har sagt:

-köp inte något onördigt nu!!

-nejdå det ska jag inte. (not)

någon som känner igen sig? aja det händer ofta så jag är van vid att komma hem och mamma skrattar när jag visar grejerna jag köpte.

efter det gick jag och becka hem till mig och kollade på scream 4. den är inte så läskig men ändå! sedan så åt vi och gick upp till stallet! det tog lite tid att komma upp dit eftersom att jag hade fasnat framför moblien efter att ha kollat på jackor. men när jag såg att jag bara hade 20% kvar av mina batterier så fick det lite fart på mig ;)

jag hade tänkt och gå och shoppa nästa månad om någon ville följa med? 

tack till min pappa Tim DeJarlais för att kört mig upp till stallet^^ vi har också skaffat en ny lägenhet med pappas tjej barbro. så vi är 6 personer i lägenheten ska bli kul!!! love uuuuu

till min mamma Anette DeJarlais: jag är så tacksam att du stöttar mig och hoppis så sjukt mycket även fast du och pappa är skilda! du har nästan inte alls tid för en häst men har honom ändå! jag menar inte detta som något "smörigt" men ville bara säga det!! love uuuuu 

aja ska gå och mysa lite nu inann jag ska sova så man är ready för en ny skoldag imorrn! gonatt :)

ps: bilder kommer imorrn!! promis!


Y.O.L.O Sara

Av Sara DeJarlais - 13 oktober 2012 17:57

sååå tråkig dag idag!! är jag den enda eller? jag har varigt upp från klockan 7:00 eftersom att det var stallmorgon :) jätte mysigt faktist! :) men sedan har jag inte gjort något mer :/ men det kommer mer inlägg imorrn! :) syyyyyyyyns :)


Y.O.L.O Sara

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad heter mina 2 hundar som har avlidit?
 elsa och lina
 doris och kajsa
 edie och sedona

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hoppsan

bilder


Ovido - Quiz & Flashcards