Alla inlägg under januari 2013

Av Sara DeJarlais - 9 januari 2013 19:32

Aa idag är jag en glad tjej! Jag har varigt hos hoppsan nu och det gick superbra att rida honom men jag har aaaaaaas ont i armarna! Nu är jag hemma och bloggar, hoppsan hade ju en annan ägare innan ridhuset och hon har faktiskt fått kontakt i mig på Facebook :) jag tänker inte säga va hon heter eftersom att aa det är anonymt! Men så jag ställer lite frågor nu om hur han va innan och mm. Haha min mamma blev mycket gladare än vad jag blev och vänförfrågade henne direkt! ;D massa fråger att ställa :)
Men jag måste gå nu och jag ska göra en vidioblogg så fort som möjligt jag har min dator! :)

Y.O.L.O Sara

Av Sara DeJarlais - 7 januari 2013 12:01

Hej bloggen jag ska göra ett vidio inlägg sen så detta inlägget blir rättså kort :). Ni har kanske undrat varför jag inte har skrivit så mycket och det är för att jag inte har haft tid :(. Jag har varigt så mycket med hoppsan och mina underbara vänner!
Är jag den enda som börjar längta efter skolan om man räknar bort läxorna och sånt :/. Alla goa, underbara, jobbiga, störande klasskompisar. Men sen på slutet på dagen så är det så att alla vi är en familj. Även om vi bråkar eller är bästisar eller till och med dom som man aldrig är med. Alla ÄR en stor familj. Nu har ju några/någon slutat, så då liksom "saknar" vi våran familjemedlem. Även fast han kunde vara sjukt jobbigt. Det ska bli intressant att se hur det kommer att bli nu :). Aja jag ska inte tråka ut er mer! ;) men det kommer ett vidio inlägg sen :) Har ni några frågor så kan ni ju såklart fråga på! Så tr jag upp det på bloggen :)

Y.O.L.O Sara

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad heter mina 2 hundar som har avlidit?
 elsa och lina
 doris och kajsa
 edie och sedona

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hoppsan

bilder


Ovido - Quiz & Flashcards