Direktlänk till inlägg 1 juni 2013

Medicinen börjar värka!

Av Sara DeJarlais - 1 juni 2013 12:59

Mår lite bättre idag. Känner att jag inte hostar alls lika mycket som andra dagar MEN sen på kvällarna kan jag inte sova alls eftersom att jag hostar som mest när jag ligger ner. Så klockan 2 på morgonen fick jag starta en film och kolla tills någon vaknade. I detta fallet så var det att jag väntade på att min mormor eller morfar skulle vakna eftersom att jag bor hos dom när jag är sjuk eller när min mamma har mycket på jobbet eller att hon bara har mycket att göra.
Har inte ridit på flera dagar nu så har fått be om mycket hjälp om tidningen nu av andra personer som Rebecka och Jenny. Så sjukt snällt av dom att ställa upp :). Ska försöka börja rida imorgon igen så jag blir "van".

Xx Sara

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara DeJarlais - 2 december 2013 21:04


Ush... Det har gått så sjukt dåligt för mig hela veckan.... Speciellt ridningen. Känner Inte alls att jag har kontakt med hoppsan längre. Kanske är det för att jag ställer högre krav på honom och mig, men just nu så går det bara skit! Ni kanske k...

Av Sara DeJarlais - 30 juni 2013 23:03


Hej! Asso eftersom att detta är min blogg och att jag ska kunna berätta allt för den/er och kunna känna mig lättad över saker, idag ska jag göra ett inlägg om just det här! Så, just nu så är jag på mitt ridläger ( stjöstjärnans ridläger ) så ska ...

Av Sara DeJarlais - 11 juni 2013 23:51

Hej bloggen! Sorry för att inte ha bloggat på ett par dagar nu men det är en sak jag har tänkt på speciellt mycket på och va bara tvungen att skriva ett inlägg NU! Jag har tänkt på detta väldigt mycket nu och det är om smink. Asso alla vet att jag ...

Av Sara DeJarlais - 4 juni 2013 15:29

Tjo! Hann aldrig skriva ett inlägg igår så skriver idag ist. Klassen åkte buss till dalsjöfors och dom som ville fick bada, sedan gick vi till våran lärares hem och spela lite fotboll och king mm. Jättekul! Fick ta med egen fika och lunch efterso...

Av Sara DeJarlais - 4 juni 2013 15:27

Tjo! Hann aldrig skriva ett inlägg igår så skriver idag ist. Klassen åkte buss till dalsjöfors och dom som ville fick bada, sedan gick vi till våran lärares hem och spela lite fotboll och king mm. Jättekul! Fick ta med egen fika och lunch efterso...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad heter mina 2 hundar som har avlidit?
 elsa och lina
 doris och kajsa
 edie och sedona

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hoppsan

bilder


Ovido - Quiz & Flashcards